Rolling Tramp - Furgonlakó az USA-ban

Csavargás az USA nyugati partvidékén egy átalkított furgonnal, igazi szabadság a vadnyugaton...

Joshua Tree, jó-jó, de nem ez lesz a kedvenc parkom.

 

 

 

Reggelre egész elviselhető 27 fok lett, de ahogy kisütött a nap, kezdett olvadni a kocsin a festék, fél nyolckor már nem esett jól a napsütés.
Pont nyitásra értem a Visitor Centerhez, ahol nagyon szuper tájékoztatást kaptam mindenről. És még a vízkészletem is fel tudtam tölteni.
Csak kisebb, max. 45 perces túrák voltak mára betervezve, egyrészt a meleg miatt, másrészt, hogy még ma tovább tudjak haladni, harmadrészt a térdem is fáj még a tegnapelőtti eséstől. De szerintem a Joshuan Tree nemzeti parkra ennyi elég is. Korábban ugyan sosem jártam itt, így nagyon kíváncsi voltam, milyen lesz. És hát nagyon szép és teljesen más természetesen, mint a többi park az USA-ban, és az egész világon, merthogy ha jól tudom csak itt élnek ezek a fák, amik igazából ráadásul Yukkák, de nekem nem ez lesz a kedvencem, kicsit kevesebbet ad mint a többi nemzeti park, de azért vétek lenne kihagyni ha erre jársz. Amúgy a mai kicsit szeles 112 (ez is van vagy 40 fok) Farenheit már kellemes tavaszi szellőnek tűnt a tegnap 54 után Slab City-ben, még úgy is, hogy egy darab felhőpamacs sem volt az égen. Amúgy nagyon jól mutat a sivatagi környezetben a Joshua Tree fák és a hatalmas kőtömbök egyvelege. Csak épp kurva nehéz lefotózni, ezért aki jobban átszeretné élni a látványt, használja a Google képkeresőt, vagy látogassa meg. Olyan a hely, mint valami óriások játszótere, ahol szanaszét hevernek a hatalmas gömbölyded (talán)gránit tömbök, mint a játékok.


Épp az utolsó állomásomra érkeztem, mikor megpillantottam két mászót, esküszöm megéreztem, hogy magyarok, és persze hogy azok voltak. Jót dumáltunk, meg utána beültünk egy késdobálóba és megittunk valamit. Kiderült, az egyiküket látásból már ismertem is. Ők épp egy 3 hetes roadtripet nyomnak és másznak főleg. Egy egyterűt béreltek és azt lakták be, pont mint mi is 3-4 éve, úgy láttam nekik is bejön ez a csavargó stílus.
Ezzel megint el is ment a nap, épp hogy sötétedés előtt a kinézett placcra értem. Itt már jó hűvös van, úgyhogy gyors fürdéssel kezdtem... ezúttal kulacsból locsolva magam, mert megint megadta magát a tusolóm, de persze jómagyar „Meggájver” módjára megjavítottam később, legalábbis remélem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rollingtramp.blog.hu/api/trackback/id/tr5615173976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Rolling Tramp - Furgonlakó az USA-ban

Észak Amerika természeti csodáinak és mountainbike trailjeinek felfedezése low budget stílusban, furgonlakóként. 5 hónap kizárólag ingyenes táborhelyeken, a lehető legközelebb a természethez. Ha érdekelnek a kalandok, kövesd a blogot, a megvalósítás részleteit pedig majd a hogyan menüpontban találod!

Friss topikok

Címkék

HTML

süti beállítások módosítása