Rolling Tramp - Furgonlakó az USA-ban

Csavargás az USA nyugati partvidékén egy átalkított furgonnal, igazi szabadság a vadnyugaton...

Egy hosszú nap krónikája a Big Bear Lake-nél, bringázás eséssel, kórházzal és még pár fordulattal.

Van úgy, hogy ki van találva a nap, aztán az élet megcsavarja kicsit… na, ma párszor megtette.
Kellemes 10 fok napsütésre ébredtem, kajáltam és indultam a trailre, ami ki volt nézve. Csakhogy 5 perc után belebotlottam két srácba LA-ből, akik épp indultak egy másikra. Gyorsan megkérdeztem őket, mit tudnak erről a kinézett trailről, de azt mondták, nem annyira jó. Ellenben ők egy nagyon jót tudnak. Menjek velük és abból csináljak kört, vagy visszahoznak kocsival, merthogy az egyikük kocsiját lent hagyták a trail aljában, hogy megoldják a visszajutást. Kapóra jött a potya transfer, naná hogy csatlakoztam. Kezdtünk egy olyat, hogy majd kiszakadt a tüdőm, reméltem hogy ez csak a szokásos pöcsméregetés…, az volt, így ahogy az ilyenkor lenni szokott, fél óra múlva már normalizálódott a tempó, sőt…


Nagyon jó volt a trail valóban, úgyhogy jól döntöttem, és ők is jól haladtak azért, nem kellett várni rájuk, csak néha. Volt pár nagyon kitett veszélyes rész gyönyörű kilátással, sokat nem fotóztam, mert inkább a flowra fektettem hangsúlyt, nem akartam megállni. Sajnos a bicajomon kissé odavannak már a gumik, az oldalminták gyakorlatilag szart sem érnek. Néha nagyon cserben tudnak hagyni, volt is pár kanyar, ahol kicsit besokaltam, de sikerült menteni mindig szerencsére. Egy igazi kicsúszás itt nagyon nem lenne kellemes, jó pár méter zuhanás lenne belőle.  Ők is estek párat, de karcokkal megúsztuk.

Aztán a vége felé a mély laza poros részen ívet váltott az egyikük bicaja és lábszárral elkapott egy fát, nagyon csúnyán szétnyílt a bőre a sípcsonján, de azt mondta nincs gond. Már az utolsó 5 percben jártunk mikor nagy csattanás é a másik srácot hallom üvölteni hátulról. Azonnal hallatszott és látszott, hogy komoly baj van. Kulcscsont törés. Én maradtam vele és árnyékoltam neki, míg a kocsival fel nem jött a haverja értünk. Irány a kórház, ami persze pont a másik irányban van, mint a kocsink. Ott őt beadtuk, én vigyáztam a pickup hátulján a bicajokra. Kellemes 40 fok lehetett árnyék és immáron víz nélkül. Rendeltünk egy ubert, az vitt vissza minket a kocsihoz. Annak is 1 óra volt hegynek fel.

Nagyon jót bringáztunk ma, kár, hogy ez lett a vége, remélem hamar felépül a srác.


Gondoltam még ha sietek, elérem a következő bringás területet, amit kinéztem Pasadena közelében, ami már majdnem LA. Ahogy szoktam, napnyugta környékén épp oda is értem (volna), de az út a táborhelyre le volt zárva. Ok, néha van ilyen, akkor megyek a Trailheadhez, hátha ott is meg tudom húzni magam éjjelre. Na az meg szó szerint be volt zárva kapuval, lánccal. Akkor nézzük meg a Wallmartot, ott is lehet aludni. Nem tetszett, zajos, rossz arcos, és hát kurvajó lenne levakarni magamról a mai dzsuvát. Nagy nehezen találtam még egy helyet a közelben, ráadásul ez is egy jó trail közelében van. Ez egy aszfaltozott parkoló panorámával a városra. Szépséghibája, hogy az összes helyi vagány ide jár és üvölt a művészet a kocsikból, persze mindből más.

Na de ennek is van pozitív oldala. Az elmúlt egy órában legalább egy zsák füvet szívtak el mellettem, igy egyre jobb a kedvem, pedig reggel ettem utoljára, fürdeni még nem tudtam, és ahogy ezt elnézem, nem is fogok. Ezek után lehet fura, de úgy érzem, ez egy jó nap volt, de legalábbis emlékezetes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rollingtramp.blog.hu/api/trackback/id/tr7915224388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolling Tramp - Furgonlakó az USA-ban

Észak Amerika természeti csodáinak és mountainbike trailjeinek felfedezése low budget stílusban, furgonlakóként. 5 hónap kizárólag ingyenes táborhelyeken, a lehető legközelebb a természethez. Ha érdekelnek a kalandok, kövesd a blogot, a megvalósítás részleteit pedig majd a hogyan menüpontban találod!

Friss topikok

Címkék

HTML

süti beállítások módosítása